Oldalak

2012. március 5., hétfő

Tavaszi ajtódíszünk

Már régóta szerettem volna horgolt virágokat készíteni, de valahogy sohasem álltam neki. Eddigi munkáimhoz édesanyám horgolt virágait használtam fel. Most én is megpróbálkoztam.
Ezt a vidám ajtódíszt készítettem el, melynek alapja a már nem használatos szivacs játszólapunk O betűje. Ezt tekertem be zöld fonallal, és díszítettem horgolt virágokkal és pillangókkal. A hétvégén annyi virágot készítettem, hogy rá sem fért mind. De lesz még folytatás, mert beleszerettem a horgolásba.
A virág elkészítését a Barka Horgolósuliból lestem el. Aztán néhány virágnál már kicsit átalakítottam.
A pillangóhoz egy virágot horgoltam 8 szirommal, és félbehajtottam. A kis pillangót a másik mintájára, én találtam ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése